Hazardarts LOGO

De la HAZARD_ARTS

duminică, 28 februarie 2010

Hazard




        Hazard-ul, in forme spontane, dirijate si interpretate pentru a transmite perceptii si sentimente; aceasta este in esenţă experienţa mea artistică .


      Mi-ar fi plăcut să pot cânta pentru a exprima trăirile sufletului omenesc, dar cutiuţa cu sunete, am convertit-o in culori. In dialogul lor cu intâmplarea, mă simt dirijorul simfoniilor care se nasc.


      De curând, mi-am incheiat cariera laică, deci... sunt un om care-si aparţine siesi si pasiunii de a se exprima prin culori si forme.In dialogul culorii cu hazardul, tabloul final doresc să fie geneza vibraţiilor catre privitor...






22 de comentarii:

Mihaela spunea...

Buna ziua ! As fi bucuroasa daca ati dori sa facem schimb de link pentru avantaj reciproc ! Blogul meu este http://petedeculoare.wordpress.com/
Astept confirmarea dumneavoastra daca sunteti sau nu de acord pe petedeculoare@yahoo.com

Unknown spunea...

Foarte frumoase lucrarile dvs. Minunate si extrem de expresive! M-am apucat si eu sa lucrez cu manutzele, insa nu se compara cu lucrarile dvs. Daca doriti sa vedeti si blogul meu, http://taraba-fermecata.blogspot.com/ ... Mi-ati luminat ziua cu asa talent!! :)

Dacian Moon spunea...

te rog sa primesti un premiu insorit pentru blog :) Detalii pe blogul meu.

Oana spunea...

Multumesc frumos pentru premiul insorit...desi nu stiu exact la ce va referiti :) O zi minunata!

Anonim spunea...

multumesc de vizita ,draga prietena ,ai un blog minunat ,l-am trecut la mine pe blog la legaturi sa fie cunoscut ,mi-ai facut o surpriza placuta azi
o zi implinita iti doresc!

Anonim spunea...

Atunci cand iubesti pe cineva deseneaza un cerc in jurul numelui acelei persoane in loc de o inima pentru ca inimile se pot frange, dar un cerc nu se sfarseste niciodata. Prietenii virtuali nu se privesc în ochi, dar se recunosc dupa inima lor şi după starea pe care o transmit. Nu se văd la ei lacrimile, tristeţea, supărările… Nu se văd nici surâsurile, bucuriile sau împlinirile, dar le găseşti, le simţi de fiecare dată, la fiecare în parte, intuite de tine sau spuse de ei ….. Este nevoie doar de un singur lucru – sinceritate…cu mult drag ANANA

Anonim spunea...

Oriunde esti si vei fii...sa nu uiti ca soarele este mereu acolo...indiferent de nori, indiferent de vreme, indiferent daca ploua...soarele este acolo sus...zambeste-i cu prietenie !
o duminica placuta !

Anonim spunea...

De ziua ce-ti surade-n prag
Si-i porti frumosul nume,
Eu iti doresc tot ce-i mai drag
Si mai frumos pe lume.
LA MULTI ANI!

Anonim spunea...

Aripi de ingeri sa-ti atinga sufletul si sa ia cu ei toate supararile si oboselile lasand inschimb…LUMINA…IUBIRE…SANATATE…FERICIRE…SPERANTA SI…IUBIRE! UN WEEKEND DE EXCEPTIE!

Anonim spunea...

ZI PLINA DE IUBIRE
Uite iarasi am venit,
Sa-ti urez un bun gasit,
Zambetul sa te-nsoteasca
Soarele sa straluceasca,
Bine…. prieten sa iti fie,
In inima , bucurie.!

Si acum te-mbratisez,
Toate bune iti doresc,
O zi plina de iubire,
Mult noroc si fericire! WEEKEND MINUNAT CU BUCURII SI IMLINIRI ALATURI DE CEI DRAGI

PROGNOZA METEO : Vantul va sufla plin de dragoste cu intensificari puternice in sufletul tau … Innorarile vor lipsi, soarele va straluci, inima ti-o va incalzi … Probabilitatea de precipitatii se vor semnala doar cu stropi de bucurie … Cerul va fi acoperit de fericire, atmosfera va fi incarcata de noroc si sanatate … Temperatura este in crestere, iubirea pluteste deasupra ta … Valorile termice se vor mentine si noaptea, in vise frumoase … Dragostea, a favorizat transportul de aer cald si vreme frumoasa in viata ta ….. zambeste si iubeste!!!!!!

Anonim spunea...

Sa ai un sfarsit de saptamana in care sa-ti simti prietenii aproape ,sa le simti dragostea cu sufletul bucuros de caldura prieteniei , sa le daruiesti simbolurile prieteniei si inima sa-ti fie plina de satisfactia de a-ti sti prietenii ca te iubesc si te apreciaza asa cum meriti…

Anonim spunea...

Buna dimineatza!!! Bine aţi venit la fabrica de fericire! Am de toate: fericire vărsată(se poate să mai aibă urme de trecut, dar se digeră în timp), fericire ambalată(cu prospect, se ia la anumite intervale de timp cu măsură), fericire la borcan(când se acreşte, devine numai bună), fericire la conservă(cu termen mare de valabilitate), feiricire mierată(ca să nu expire nicioadată), fericire pulbere(ce o târăşte şi o împrăştie vântul timpului în cele 5 puncte cardinale), fericire ciocolatică(ca să fie dulce şi uşor epuizabilă), fericire aerată(pufoasă şi mare, dar cu multe goluri), fericire în pungi biodegradabile(pe care timpul o sfâşie, nu rămân decât urme vagi), fericire întomnată(bine înfăşuată în mrejele toamnei, ca să-ţi fie primăvară în suflet), fericire simplă(da! fii fericit că exişti!), fericire supremă(e atunci când iubeşti şi eşti iubit). Promoţia toamnei: oricare e pe grais! Se vinde pe zîmbete şi ochi frumoşi, pe poveşti şi basme pe tine însuţi! Deci, cu ce te servesc? .....o zi magica si o saptamana excelenta!

Anonim spunea...

,, Daca intr o zi ar trebui sa alegi intre Lume si Dragoste, aminteste ti ca daca alegi lumea,ramai fara dragoste… dar daca alegi dragostea poti cucerii lumea! ”(A Einstein) O ZI MINUNATA IN CARE SA TRAIESTI FIECARE CLIPA DIN PLIN, IAR CEA MAI TAINICA SPERANTA SA DEVINA CEA MAI FRUMOASA REALITATE !

Anonim spunea...

scumpa mea prietena ,am trecut sa-ti urez WEEKEND minunat ! SA TE BUCURI DE ZILELE FRUMOASE DE TOAMNA

Anonim spunea...

Buna dimineata !!! Ziua de astazi sa-ti aduca ganduri bune,sentimente curate,fericire si multa iubire in suflet, sa ai o toamna frumoasa si bogata. Weekend placut si relaxant !

f. frumoase toate picturile care le revad de fiecare data aici la tine MARIA

Anonim spunea...

__________*___(█♥█)__ ♥__(█♥█)
______♥_*__.(█♥█♥█♥█)_(█♥█♥█♥█)
__♥____*___(█♥█)___(█♥█)___(█♥█)
______*_♥___(█♥█)_ANANA __(█♥█)
____♥_*_______(█♥█)_____(█♥█)
_______*____♥____(█♥█)(█♥█)
_♥______*______♥____(█♥█)Dumnezeu sa iti dea un curcubeu la fiecare furtuna,un zambet la fiecare lacrima,o binecuvantare la fiecare pas si un raspuns la fiecare intrebare!

Anonim spunea...

Sufletul tau sa vibreze in armonie si pace, iubirea sa te primeasca in bratele-i pline de caldura si duiosie, iar norocul sa te urmeze oriunde!

Anonim spunea...

draga mea MARIA am fost plecata si abia acum am reusit sa intru sa-ti uraz LA MULTI ANI ! DE SF, maria ,MULTA SANATATE SI MULTE IMPLINIRI SA AI

Anonim spunea...

Sfanta Ana , o sarbatoare care e in fiecare an , in prag de toamna , in ziua de 9 septembrie , mi-a oferit ocazia de a posta aceste mesaje , felicitari sau urari .Sper sa iti placa si sa iti inspire , sa ajuti sa redai cat mai autentic sentimentele care strabate inima , afectiunea sau respectul pentru fetele si femeile, iubitele, sotiile si prietenele purtand numele de Ana , Anna , Anisoara, Anica , Aneta , Anicuta sau Anita....Destinului ce te asteapta-n viata ,Doar fericirea sa iti dea povata.,, bucurie sa te-astepte pe a vietii cale.,

Anonim spunea...

Am venit si-n seara asta,
Sa nu crezi ca te-am uitat,
Noapte buna ” sa-ti spun iara,
Somn usor….. si am plecat.!!!

Anonim spunea...

Te salut cu multa simpatie, Asa cum imi place mie. Sa-ti fie viata senina Sanatate si-mplinire.Un pupic si-o-mbratisare, Plec ca numai am rabdare. Cu sufletul curat,iti doresc tot ce e mai bun pe lume, sanatate siiubire!
Zambeste sperantei si razelor de soare, umple-ti inima cu senin, revarsand iubirea asupra tuturor si fa din fiecare clipa o risipa de bucurii !
Bucuria *lumii* toata, *Zi* de* zi-n *usa* sa-ti* bata…
Bunul* Dumnezeu* sa-ti* dea, *Tot* ce-ti* doresti *si *ai* vrea!
Sanatate* si *iubire ,*mult *noroc *si* fericire …!
WEEKEND MINUNAT

Anonim spunea...

BUNA DIMINEATA! O zi cit mai placuta si un weekend minunat…. Un zambet, o imbratisare si un gand curat care sa-ti lumineze sufletul….soare, iubire, fericire, sanatate si noroc, astea toate la un loc, pentru tine drag prieten ( a ) !!!
Ofera mai multa caldura pe masura ce vremea sa raceste! Deschide-te catre cei dragi pe masura ca natura se retrage din calea frigului! Fii mai darnic pe masura ce ziua se zgarceste cu orele in care ne sta alaturi! Fii mai iubitor pe masura ce soarele nu ne mai mangaie cu razele sale! ..Weekend placut !
Un *inger* pazitor *vegheaza *langa *tine…
Trimis *de* DUMNEZEU *din *slavile* divine…
Sa-ti* insoteasca* pasii *in* zorii* diminetii…
Sa-ti* fie *calauza *pana-n *amurgul *vietii…!
Daca vrei sa ajungi la ” FERICIRE ‘, atunci pune -ti orice tinta , numai un singur lucru nu ; ” FERICIREA “..****
**** Daca s – ar cladi ” CASSA FERICIRII “, cea mai mare incapere ar fii ” SALA DE ASTEPTARE “.. ****
**** .Am cunoscut ” FERICIREA ‘, dar nu asta m – a facut si cea mai ” FERICITA “…A ” IUBI “, inseamna a gasi ” FERICIREA NOASTRA “, in ” FERICIREA ALTORA “…Ce poate sa inteleaga din ” FERICIRE “, un ” SUFLET ” , care nu a suferit ??
**** Iti doresc – nu doar ” AZI “, ci si in viatza – ca ” FERICIREA “sa fie cheia cu care deschizi usa cassei tale…