Hazardarts LOGO

De la HAZARD_ARTS

luni, 25 iunie 2012

Roses

Roses
acrylic on canvas

28 de comentarii:

Anonim spunea...

Se* spune* ca* este* nevoie* de* un* singur* minut* pentru* a *remarca* o *persoana* deosebita*,de* o* zi* pentru* a* o* indragi* ,de* o* ora* pentru* a* o* pretui* si* de* o* viata* pentru* a* o *“UITA”…!
Mi-am propus azi, că oricît aș fi de ocupată, să îmi fac timp să mă gîndesc la tine, știu că și tu, măcar uneori, te gîndești la mine sau la altcineva, și am vrut sa simți sentimentul acela plăcut care te cuprinde cînd cineva de departe îți spune sincer că îți dorește tot ce e mai bine pentru tine !
Aș vrea să vin să-ți așez bucuria în palme, tu să o privești îndelung și apoi să te umpli de parfumul și căldura ei, dar nu pot și de aceea îți doresc să ai o zi plăcută, să alergi prin viață cu sufletul plin de iubire și nu uita că fericirea se întoarce întodeauna la cel ce o dăruiește !
O zi minunata iti doresc!cu drag,aceeasi, ANANA

Anuska spunea...

nu ti-e dor de-o cafeluta
insotita de-o gurita?
in cescuta sa iti torn
cafeluta si un corn,
sa ai o zi mai frumoasa
pana seara, racoroasa

WEEKEND MINUNAT !

Anuska spunea...

Buna dimineata!

Viata nu este intotdeauna cum ne-o dorim, dar o traim cum putem mai bine. Nu exista viata perfecta, dar exista momente perfecte.
un sfarsit de saptamana implinit !

Anonim spunea...

O zi frumoasa incepe cu un vis frumos,cu un zimbet frumos ,cu un gind bun ,cu o vorba calda ,cu un gest prietenesc si cu o inima plina de iubire !

Anonim spunea...

Ia te uită ce cafea
Zorii-aceştia ti-am adus!
Ruptă din inima mea,
Cu dragoste am compus
Cafeluţa virtuală,
Cu toţi să vă bucuraţi
Iar, dacă-i prea matinală,
V-aş ruga să mă iertaţi!
Sper că n-am strigat prea tare
Din vise să te trezesc,
iti doresc o zi cu soare!
Nu uita că te iubesc!

Anonim spunea...

FLORI FRUMOASE PENTRU ….LA MULTI ANI ! CU SANATATE FERICIRE SI NOROC..
LA MULTI ANI !!! TUTUROR CARE PURTATI NUME DE SFANTA MARIA, MARIAN, MARIUS, MARILENA, MARINA,
VA DORESC MULTA SANATATE, IUBIRE, FERICIRE, IMPLINIREA TUTUROR DORINTE
LOR, SI SA VA PETRECETI ZIUA ALATURII DE CEI DRAGII !!! [MAMA, FIICA, SORA, FRATE, IUBIT, PRIETEN,...etc]….

Anonim spunea...

LA MULTI ANI ! SCUMPA maria ,SA STI CA NU AM UITAT CA ESTE ZIUA TA
ITI DORESC TOATE FLORILE DIN LUME SI NUMAI BUCURII

Anonim spunea...

SA AI O ZI SUPERBA !
Pentru tine … FERICIRE
Pentru inima ta … DRAGOSTE
Pentru sufletul tau … BUCURII.▄ ▅ ▆ ▇ █ █ █ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂
█Ⓛ───███Ⓞ─█──- ────█Ⓥ─███Ⓔ
█Ⓛ───█─█Ⓞ──█─- ───█Ⓥ──█Ⓔ
█Ⓛ───█─█Ⓞ───█- ──█Ⓥ───███Ⓔ
█Ⓛ───█─█Ⓞ────- ─█Ⓥ────█Ⓔ
███Ⓛ─███Ⓞ────- █Ⓥ─────███Ⓔ
▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ █ █ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃
▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ █ █ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

Anonim spunea...

Port in suflet gandurile voastre si sufletul meu este mai bogat cu prieteni asemeni voua..........Va doresc zile senine si bucurie chiar si in cele mai neinsemnate lucruri caci fericirea este facuta din lucruri marunte,gesturi,vorbe si simt
iri.......Nimeni nu e asa de sarac incat sa nu poata darui un zambet si nici atat de bogat sa nu poata primi.
O zi placuta...o saptamana plina de bucurii,cu realizari frumoase........cu drag ANANA

Anuska spunea...

LA MULTI ANI ! MARIA iti doresc multa sanatate si numai impliniri

Covor colorat sub talpi, gutui aromate date-n parg, struguri zemosi cu gustul de alta data, dovleac copt, dimineti ploioase, ceaiuri fierbinti, saruturi calde pe frunte, imbratisari lungi in dupa amieze tarzii, paturi groase in care te simti in siguranta. Miroase a toamna. Privesc in suflet si ...mi-e toamna!
CEA MAI FRUMOASA TOAMNA ITI DORESC.......
WEEKEND MINUNAT !

Anonim spunea...

O,nici nu ştiu cum pot să-ţi mulţumesc
Şi nici nu pot sa-ţi arăt iubirea.
Ea nu poate să-ncapă într-un vers,
A ei e clipa şi nemărginirea.

Sunt amintiri ce m-au făcut să plâng…
Tu lacrima mi-ai ştres-o de pe faţă…
În visele-mi,mereu la piept te strâng
Şi-ţi rog de-a pururi dragoste de viaţă.

În inima-ţi,sunt doar un strop de vin
Din trupul lui Iisus Mântuitorul,
De-aceea pentru sufletu-ţi mă-nchin,
De tine,când,mă tot cuprinde dorul.

O,nici nu ştiu cum pot să-ţi mulţumesc…
Mă simt firavă,fără de putere…
Iubirea doar în vers ţi-o dăruiesc,
Căci versul mi-i a inimii putere.

de Nicolae Rodica Nicoleta

Anonim spunea...

O cafea cu mult caimac,
Asa cum iti e pe plac,
Indulcita cu iubire
Si cu multa pretuire,
M-am topit putin de dor,
Te sarut incetisor,
Nici o clipa n-am uitat
Ca-mi esti prieten devotat!

Se spune ca toamna e trista pentru ca natura moare in jurul nostru, dar eu cred ca e motiv de liniste si pace in suflet, caci gandul ca e un nou inceput pentru primavara ce va urma ma face fericita……Liniste si pace in suflet va doresc tuturor dragi prieteni…..cu drag ANANA

Anonim spunea...

o cafea ,un strop de roua
un gand bun pentr-o zi noua ,
toate numai ptr. tine
ca sa-ti fie ziua ,bine
si c-o sarutare dulce
un prieten ti-o aduce !
o zi frumoasa !

Fie *ca* toate*binecuvantarile*divine* implinirile* realizarile,* sanatatea *si*norocul *sa* te* insoteasca* pretutindeni *pe *tine* si* pe*toti* cei *dragi *tie..!
_______???_____???
_____??____???____??
_____??__Weekend___??
______??___placut !_??
________??______??
__________??__??
_____________?

Anonim spunea...

BUNA DIMINEATA !

sa primesti in zori de zi
zambete si bucurii,
un gand bun din partea mea
un sarut si o cafea !
sfarsit de saptamana
si weekend minunat!
iti doresc din inima ,
din sufletu-mi curat !

...O ZI CU SOARE IN SUFLET ITI DORESC !

Anonim spunea...

BUNA DIMINEATA !tuturor

Cand m-am trezit, m-am hotarat
In versuri azi sa te salut!
Iti spun deci, BUNA DIMINEATA!!
Si din sarut iti dau dulceata!

Vreau sa-ti urez si o zi buna!
Ne bem cafeaua impreuna?
Nu te grabi cumva apoi,
Ca vreau si-un mic dejun in doi…

Vreau sa-ti fac azi ziua frumoasa!
Aveai de gand sa iesi din casa?
N-aveai de gand?…e foarte bine,
O sa-ti petreci ziua cu mine!

Anonim spunea...

BUNA DIMINEATA !
TE INVIT SA SERVESTI CU MINE O CAFEA .
AM PUS IN EA MULTA IUBIRE , DIN SUFLET …….PENTRU TINE ¦
Buna dimineata
.•*´*•.¸ ¸.•*´´*•.¸
RETETA PENTRU O CAFEA SI O ZI SUPERBA !
d d: 2lingurite de rabdare
d d 1 ceasca de bunatate
d d 100 lg. de amabilitate,
d d Un pic de speranta,
d d O doza de credinta,
d Adauga ingaduinta,
d Putina prudenta
d 1000 fire de simpatie,
d Un manunchi din acea planta
d care se numeste “OMENIE”
d Condimenteaza totul cu iubire,
d Lasa sa fiarba la foc mic,
d Si vei vedea rezultatul



* ’ . . **.: * ’ . .O ZI EXCELENTA ! * ’ .
¦¦¦¦¦¦- —————————–
¦¦¦—- – …Gândul meu bun îl trimit cãtre tine îl rog sã cuprindã,………
— — – câte ceva din grãdina sufletului meu….spre a-þi dãrui
——- — un grãunte de speranþã, multã iubire, sãnãtate
—————-si numai bucurii————
-(@)——-(@)(@)———(@)——(@—- –(@—-

WEEKEND MINUNAT !

Anonim spunea...

Fie ca toate implinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni, iti doresc o zi de Sf. Dumitru cat mai frumoasa!

Anonim spunea...

As vrea ca in seara asta,
Sa ajung pana la luna…
Sa o rog sa te priveasca
Si sa-ti spuna noapte buna !
Noapte buna draga mea
Ti-am trimis in dar o stea,
Sa ai somnul linistit
Ca ai sufletul iubit :)

Anonim spunea...

Buna dimineata!

Dis-de -dimineata
Cu mintea in ceata
Ma ridic din pat,
Cu-n mers schiopatat
Cu un ochi inchis
Ca intr-un vis.
Ma preling incet
Peste parchet
Si pe dibuite,
Cu maini incalcite
O apuc de toarta.
parca mi-ar fi soarta.
O aroma amara
Imi intra prin nara:
Draga amintire
E prima iubire?
Neagra ca abisul
Unde s-a dus visul,
Ca iadul ,fierbinte
Nu mai am cuvinte!
Gust de fiere si pelin
Zaharul pe unde-l tin?
Pe gat luneca usor
Ca un abur ca un nor,
Si o luminita mica
Sus spre creier se ridica.
Ce m-as face fara ea?
Minunata mea cafea!

Anonim spunea...

LA MULTI ANI ! TUTUROR ROMANILOR DE PRETUDINDENI

AZI E ZIUA TA SI PLANG

de Romeo Tarhon în Noiembrie 30, 2012

La mulți ani țară de glorii
Azi târâtă în genunchi,
Bestiile, trădătorii
Pângărindu-ți sfântul trunchi!

La mulți ani țară bogată
Azi săracă, trist prohod,
Românie alungată
În cel mai cumplit exod.

La mulți ani țară de vise,
Azi secătuită toată,
Îți sunt visele ucise,
Vulturi lacomi îți dau roată.

La mulți ani țară de basme
Azi cu feți-frumoși bolnavi
Și cu zâne în marasme
Ce se vând în lume sclavi.

La mulți ani țară de aur,
Azi cu aurul furat
De ferocele balaur
Al săracului bogat…

La mulți ani țară de doliu,
Azi din tricoloru-ți fă-ți
Peste patru zări lințoliu,
Milioane de bucăți…

La mulți ani icoană sfântă
Azi zvârlită la gunoi,
Jalea ta mă înspăimântă,
Ca după un lung război…

La mulți ani țară vândută
Azi și ieri din interes,
Ori pieri dându-te bătută,
Ori te bați, n-ai de ales!

La mulți ani țară iubită,
Aripile ți se frâng,
Țara mea nefericită,
Azi e ziua ta și plâng…!

Anonim spunea...

BUNA DIMINEATA !

sa primesti in zori de zi
zambete si bucurii,
un gand bun din partea mea
un sarut si o cafea !
sfarsit de saptamana
si weekend minunat!
iti doresc din inima ,
din sufletu-mi curat !

…O ZI CU SOARE IN SUFLET ITI DORESC !

Anonim spunea...

BUNA DIMINEATA !

sa primesti in zori de zi
zambete si bucurii,
un gand bun din partea mea
un sarut si o cafea !
sfarsit de saptamana
si weekend minunat!
iti doresc din inima ,
din sufletu-mi curat !

..O ZI CU SOARE IN SUFLET ITI DORESC !

Anonim spunea...

Bun gasit, prieten drag!
azi am poposit in prag …,
as vrea sa-ti fac o urare…
si cu drag ti-as multumi
daca tu m-ai auzi,
iti doresc intai de toate,
sa ai multa sanatate…
Domnul sa fie cu tine
si la greu, dar si la bine;
de toate sa te pazeasca,
drumul sa-ti calauzeasca!
sa ai parte de iubire,
dragoste si fericire!
Belsug, tu sa ai in toate,
masa plina de bucate…
si cu drag sa le imparti
cu surori, cumnati si frati!
Atunci cand te cinstesti …
si la prieteni sa te gandesti…
Iar referitor la bani…
iti doresc sa ai multi ani,
parte de marci si de lei …
euro si dolarei!
Toate sa-ti merga din plin …
la anu’ am sa revin!
Acum prieten drag,
de urat, eu ti-am urat
si sper ca nu am deranjat!
te salut prieteneste,
si te sarut parinteste…
caci mai am de umblat…
multi prieteni de colindat.

CRACIUN BINECUVANTAT! LA MULTI ANI!

Las gîndul meu bun pentru tine, la ușa sufletului tău să-ți spună, prietena draga, să ai parte numai de bucurii, de clipe frumoase și azi, și mâine și în fiecare zi alături de cine sufletul tău vrea!

Să calci mereu pe trandafiri,
Pe flori nemuritoare
Să ai în ochii tăi priviri;
Ca razele de soare
Să ai o viață ca-n povești,
Cu vise împlinite;
Să dărui celor ce-i iubești,
Doar clipe fericite!!!
Sarbatori frumoase!!!

Anonim spunea...

Mult belşug şi sănătate,
să-ţi ofere Noul An!
multă dragoste în viaţă
şi s-aduni ban după ban!
La mulţi ani cu sănătate!
Domnul să vă dea de toate.
Poate un strop de fericire,
poate unul de iubire,
poate unul de noroc,
poate toate la un loc!
În fiecare picătura a şampaniei pe care o bei în cinstea noului an sunt urările mele de bine, pline de cele mai frumoase şi călduroase gânduri. Un an minunat!Vă doresc din suflet un sfârşit de an îmbelşugat şi plin de bucurii.
La mulţi ani!

Anonim spunea...

De toti ai fost tu azi numit,
in lacas Sfant chiar pomenit!
Ma alipesc gingas si eu,
dorindu-ti binele mereu.
Numele ce-l porti de Sfant,
poarta-l cu mandrie multa!
Sa-ti dea putere si tarie,
ani sanatosi si bucurie!
Un inger pazitor..iti doresc eu tie!
Iti doresc pe vant ce bate,
multa multa sanatate
si pe stele ce lucesc
fericire iti doresc.
Hai noroc si voie buna,
Sa petrecem impreuna,
Ca astazi e o zi mare,
Si-i motiv de sarbatoare.
LA MULTI ANI ! tuturor ce poartă numele :
Ioan , Ionela ,Ionuţ , Ioana ,Ion , Ionel ,etc.

Anonim spunea...

Bună dimineața!

Sunt un strop de bucurie,
Vin să vă îmbrățișez,
Ziua-ntreagă să vă fie
Ca versul ce-l adresez.

Sunt cafeaua ce v-așteptă
Zi de zi să o serviți,
S-aveți o zi minunată,
Specială, să zâmbiți!

Anonim spunea...

Buna dimineata!

azi gandul imi zboara in departare,
privind spre rasarit cu mana intinsa catre soare,
un gand frumos eu iti trimit.
parfum de flori,surasuri,soapte,
sperante,vise,bucurii
si mii de clipe minunate!

Weekend placut oriunde te-ai afla!

Anonim spunea...

buna ziua ! draga mea MARIA .
Cam de multisor nu te-am mai vizitat ,dar facand-o acumiti doresc o saptamana cu multe impliniri !